2009. június 10., szerda

Zene-játék

Kedves barátném, Lejla bíztatására én is megcsináltam ezt a nagyon jó, kis zenés játékot.

1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
ABBA

2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.

- Férfi vagy, vagy nő?
I Am Just A Girl (Én csak egy lány vagyok)

- Írj magadról!
One Of Us (Egy közülünk)

- Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?
Disillusion (Csalódás)

- Milyen a jelenlegi kapcsolatod?
I've Been Waiting For You (Rád vártam ez idáig)

- Most hol lennél szívesen?
Sitting In The Palmtree (A pálmafán ülve)

- Mit gondolsz a szeretetről?
People Need Love (Az emberek szeretetre vágynak)

- Milyen az életed?
Should I Laugh Or Cry (Sírjak vagy nevessek?)

- Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?
I Have A Dream (Van egy álmom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése