2009. június 11., csütörtök

Író-olvasó találkozó

Fantasztikus ötletem támadt, amikor elhatároztam, elmegyek a megyei könyvtárba a Grecsó Krisztiánnal - Faludy-, Déry-, József Attila-díjas írónkkal - való beszélgetésre. Még egy kicsit zizegett a szalma a fejemben, és kitaláltam, hogy miért is mennék egyedül, ha barátaimat is rá tudom "szedni", és megkérem, hogy csatlakozzanak. :) Így történt, hogy Lejláékkal karöltve mentünk el a találkozóra. Lackó még dolgozott, de amikor megtudta, hogy Lejlát elkíséri Jandi is, akkor teljesen megviselte, hogy ő nem lehet ott. :)
A beszélgetés az íróval koránt sem unalmas kérdezz-felelek, hanem nagyon szórakoztató és vicces társalgás volt. Bár a beszélgetőtárs nem igazán jutott szóhoz, mert Grecsó Krisztián megválaszolta magától is a fel nem tett kérdéseket. :)
A Tánciskola c. könyvét előtte két nappal vettem meg (persze a találkozó napjáig nem sikerült kiolvasnom), és dedikáltattam is, úgyhogy nagyon elégedetten távoztam a legújabb szerzeményemmel. De itt még nem ért véget a nap, mert elhatároztuk, hogy ha rajtunk múlik, nem hagyjuk ki Lacit sem a jóból, és ha az író-olvasó találkozót el is szalasztotta (önhibáján kívül), azért még velünk beszélgethet. Így hát beültünk, jobban mondva kiültünk a Mese cukrászda melletti Korzó kocsma teraszára, ahol szintén nagyon jó hangulatban dumálgattunk, amíg meg nem jött egyenként mindenkinek az utolsó előtti busz, villamos, és szépen elfurikázott minket haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése