2009. július 22., szerda

Újabb tévedés...

és ezúttal az én hibámból. Elmentem az egyik piacvezető drogériába (nem csinálok már belőle reklámot, de a kétbetűsbe :), és a törzsvásárlói kártyám segítségével egy fantasztikus jó kuponfüzet kiváltására jogosultam, és éltem a kihagyhatatlan lehetőséggel. :) Fel is hívtam tesómat, hogy kell-e neki valami az akcsiós termékekből. Meg is kért, hogy vegyek neki naptejet, meg női borotvát. Magamat pedig megleptem egy pumpás dezodorral, és egy roll-ossal is (biztosra megyek, na :), plusz a nehéz napokra való holmit vettem, továbbá egy-két apróságot, ami nem volt kedvezményes (ezt most itt nem részletezem). A dologban ott jött a csavar, hogy a pénztárnál kaptam meg a kuponfüzetet, és ott a kígyózó sor előtt kellett kikeresnem és kitépkednem a kuponokat. Lányos zavaromban azonban elnéztem a dolgot, és egy fránya kupont nem téptem le. :( Az eladóban bíztam, hogy szól, ha van még kupon, kérdőn néztem rá, de ő is mondta, hogy szerinte is ennyi. Hát ő is ember, tehát tévedhet, akár csak szerény személyem. Ezzel a bamba húzásommal 500Ft-ot buktam. :( Kicsit sokalltam a végösszeget, de akárhogy számolgattam, a matek érettségi 2-esemmel nem sikerült kiszűrni a bibit. Meg láttam, hogy mínusz 500Ft, azt hittem ez a tesómnak vett borotvából jött le, de itthon vettem észre, hogy érdekes módon ez a kupon most is ott díszeleg a füzetben, illegeti magát, és hergel engem. :( :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése