2009. július 19., vasárnap

Tavazás

Lejláék meghívtak minket strandolni a mályi tóra. Nagyon meleg volt, ezért kellemes időtöltésnek ígérkezett a tavon való fürdőzés. Azonban nekem nem volt fürdőruhám, és ez megnehezítette a dolgomat, mivel így csak a partról integethettem a többieknek. (Azért maradtam szárazon, mert Laciéknál voltam egész héten, és nem tudtam hazamenni, és időben visszaérni.) Jól elvoltam én is: a parton lapos kővel kacsázgattam magányomban, meg jól összevizeztem a gatyám szárát :). De nagyon vicceseket csináltak a fiúk! :D Azon versengtek, hogy tudnak-e ollózni a vízben, és elrúgni a labdát (mert Lejla jóvoltából az is volt), aztán meg mint a Dirty Dancing-ben összekarolkóztak :) és Laci csinált egy majdnem tökéletes hátraszaltót, aztán Jandit jól telibe találta a lasztival a nagy rugdosósás közben, de nem volt vészes a dolog. Utána körbesétáltuk a tavat, meg beültünk egy jó kis helyre, ahol ingyen lehetett csocsózni az ott fogyasztóknak. Lejlával megint remekeltünk, annak ellenére, hogy nem mi nyőzedelmeskedtünk. :) Azután meg ott ücsörögtünk, és felismertünk egy színészt a Miskolci Nemzetiből, aki a barátjával kihívta a fiúkat egy csocsómeccsre. A mieink nyertek, és még egy-egy pohár sörre is meghívást kaptak a vereséget jól viselő színésztől és "kollegájától".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése